Яким бізнесом можна зайнятися в Україні в умовах кризи та які ключові бізнес-ідеї можна виділити в сьогоднішньому ринку?
Яким бізнесом можна зайнятися в Україні в умовах кризи та які ключові бізнес-ідеї можна виділити в сьогоднішньому ринку?
Бізнес-ідеї з мінімальними вкладеннями в 2017 році
Вважаючи намічену тенденцію у суспільстві, варто спробувати заробити на її реалізації. Декілько ділових ідей для початківців, здатних принести дохід при мінімальних витратах, можна реалізувати, застосовуючи креативний та нестандартний підхід до досить навивним явищам.
Агротуризм - одна з можливостей заробітку в Україні в 2017 році, яку можна назвати бізнес-ідеєю з нуля. Суть агротуризму, або «зеленого туризму», полягає в організації на базі заміського будинку, садибу або ферми своєріднім міні-готелі з лояльними цінами. Крім проживання в сільській місцевості, для туристів організовується активний відпочинок - заняття ліпкою, вивчення гончарної картини, випічка домашнього хліба або катання на лижах. Особливо популярні в цьому відношенні Карпати й прилеглі регіони.
В Україні агротуризм вже представлено в таких місцях:
С. Диканька і с. Великі Сорочинці в Полтавській області;
С. Петриковка Днепропетровської обл .;
Яремче в Івано-Франківській обл .;
Рахів в Закарпатській області.
Однією з недорогих бізнес-ідей в Україні стали уроки рисування, організуються на базі кафе. Художники та просто творчі люди заробляють, проводячи колективні уроки живопису в різних техніках; Відвідувачі також оплачують заняття та витратні матеріали.
Об'єднав місце для відпочинку з місцем, де люди можуть творчо себе проявити, власники багатьох закладів створили абсолютно нове явище в сфері обслуговування. До цього існували кафе, де відвідувачі могли малювати на стінах - одним з перших закладів подібного роду в Україні стала CoffeeOK в Києві. Творчі заняття по малюванню аквареллю проводять, наприклад, в кафе Колір це еспрессо-бар в м. Кременчуг Полтавської області.
Бізнес-ідеї без витрат
Одною з інтересних ідей заробітку без витрат для початківців стало ведення властного блога. Діяльність в інтернет-просторі практично не вимагає витрат, що і стимулює творчих та інтелектуально розвинених людей у прагненні поділяти власні думки, спостереження та ідеї з громадськістю. Особо провокаційні та нестандартні блоги навіть не потребують витрат на залучення відвідувачів.
Дохід в цьому випадку приносить контекстну рекламу або банери прямих рекламодавців. Паралельно з веденням блога без витрат можна заробити на створення каналу на Youtube.
Мережа Інтернет дає все більше можливостей для заробітку без безпосереднього контакту зі споживачами. Становляться розповсюдженими такими видами бізнесу, як:
Створення навчальних онлайн-курсів;
Консультування онлайн по різнім питанням.
Для заняття всіма цими видами бізнесу необхідно мати широки знання, але при цьому практично не потрібні матеріальні витрати на старті.
Привабливі бізнес-ідеї для чоловіків та жінок
Визначені бізнес-ідеї для малого бізнесу в Україні здатні реалізувати людей, що володіють потужною діловою хваткою. Все більшу популярність становляться новими ідеями, пов'язаними з високими технологіями.
Заробіток з допомогою дронів - практично бізнес-ідея року, якщо виходити з повсюдного ажіотажу за приводом цих літальних апаратів. Весь діапазон сфер застосування їх важко навіть представити.
Сутність варіанту для начала бізнесу на дронах з мінімальними вкладеннями такими:
Власне продаж готових пристроїв;
Розробка та випуск дронів під конкретні цілі;
Продаж аксесуарів для безпілотників (сумки, пульти ДУ, акумулятори);
Ремонт і настройка;
Заробіток на відео й фото, знятих на установленнях на дронах камер.
Знімання відео та фото з допомогою безпілотників стає все більш популярною. В Україні цей сегмент ще залишається недостатньо розробленим.
Ще одна спрямованість, що вимагає комплексного підходу та знання технологій - друк на 3D-принтерах.
Найбільш популярні такі послуги:
Для виготовлення запчастин;
Для створення пробної моделі дизайну пакування;
Виготовлення інженерно-технічних моделей.
Ціни на 3D-принтери починаються від 9000 грн. На сьогодні це одна з найпопулярніших бізнес-ідей з невеликими вкладеннями в Україну. Дана ніша поки залишається слабо заповнена, тому витрачені кошти окупаються швидко шляхом низької конкуренції.
Від себе додам, що питання перероблення пластику на витратний матеріал для вищевказаних принтерів ще та тема.
По сусідству з 3D-печатю розташувався ще один перспективний вид бізнесу, поки ще мало розповсюджена в Україні - виготовлення сувенірної продукції за допомогою лазерної різки та гравірування. Для цього можна застосовувати невеликий лазерний станок, за допомогою якого з дерева або акрилу виготовляються подарункові шафи, світильники та інші сувенірні вироби.
Кращі бізнес-ідеї для жінок та чоловіків в Україні
Дивлячись на упередження Українки відкривають властний бізнес не набагато ріже мужчин. Специфіка бізнесу, яка може займатися жінками та чоловіки, буде кілька іншим - тут немає явної орієнтації на технологічність. Найкращі бізнес-ідеї для жінок та чоловіків так чи інше пов'язані з красою, творчістю та творчістю.
Пошив виробів з шкіри під індивідуальні замовлення - цікава й оригінальна бізнес-ідея останніх років. Плюси такого заняття - в умовах низької конкуренції на ринку, мінуси - в тому, що якісне пошивання зі шкіри вимагає знань, досвіду та часових витрат.
Варіанти виробів зі шкіри, які можна шити на замовлення:
Ключниці;
Брилки;
Портупей;
Обкладинки на документи;
Гаманці.
Великим попит мати вироби, виготовлені вручну або з мінімальним застосуванням машинної техніки. Цікавими варіантами виявляються сувеніри зі шкіри з оригінальним тисненням за вибором клієнта.
Жінки, які вміють ладити з дітьми, можуть з мінімальними витратами відкрити приватний дитячий сад або творчу студію для дітей. Для цього необов'язково підібрати дороге приміщення - можна договоритися про погодинну ренту, необхідні для заняття, або і в усьому виділити кімнату в межах свого будинку, якщо дозволяє жила площа.
Окупаємось такого бізнесу буде швидким, через те, що оплата за заняття при невеликій кількості учням вже погашає витрати на оренду. Попит на такого роду послуг досить висока.
Ще одна версія бізнес-ідей, також пов'язана з творчістю - виробництво біжутерії або ювелірних виробів під замовлення. Створення нових моделей сережок, кулонів або браслетів можливо за особистим ескізам клієнта.
Цінової політики;
Унікальність готового варіанта;
Індивідуальний підхід до запитів клієнтури.
Незайняті сегменти можна знайти практично в будь-якій сфері, але можливості грамотно їх розробляти присутні не завжди. Як вибрати нішу для бізнесу, щоб забезпечити його власнику успіх і ріст?
Як знайти свою нішу в бізнесі - ключові моменти
Потенційно перспективна ніше присуджу такі якості:
Актуальність - діяльність, яку планують займатися, викликає інтерес у суспільстві;
Новизна - йде рука об руку з потребами, але приваблює клієнта незвичністю ідеї;
Перспектива розвитку - наскільки буде зростати з часом, попит на послугу або товар;
Конкурентоспроможність - зможе чи нова справа зіткнутися з присутніми на ринку;
Прибутковість - здатність приносити дохід, фінансовий потенціал.
Всі вільні ніші для бізнесу можуть потенційно стати рентабельними при грамотному підході. Вибираючи, які ніші для бізнесу не зайняті, важливо зосередитися на тих, в яких початківець бізнесмен вже має певні знання та досвід.
Вільні ніші здаються привабливими лише на перший погляд, але, бувши новачком у вибраній сфері, розрахувати можливі ризики, стратегію та подачу буде практично неможливо.
Вибір ніші для бізнесу: потенційні клієнти та продажі
Не всі свіжі та цікаві ідеї в практиці виявляються вигідними - багато за даними не виходять навіть на самостійність. Щоб правильно вибрати нішу, потрібно задавати собі кілька запитань, які допоможуть зрозуміти її перспективи. От приблизний їх список:
На кого орієнтований бізнес, чи як його цільова аудиторія?
Буде ідея цікава для своєї цільової аудиторії?
Чому клієнти будуть вибирати саме цю послугу і саме цього постачальника?
Яки можливі недоліки ідеї?
Визначивши аудиторію, потрібно враховувати гендерний фактор, віковий діапазон цільової аудиторії, рівень доходів потенційних покупців та їх соціальний статус.
Наприклад, відкриваючи інтернет-магазин продажу фітнес-трекеров, які стежать за станом власності організму під час заняття спортом, цільова аудиторія буде активними молодими людьми, рівномірними чоловіками та жінками, у віці від 20 до 35 років з середнім та високим рівнем достатку.
Недоліки й можливі слабкі місця потрібно вивчити особливо ретельно. Щоб зрозуміти, яку нішу вибрати, є сенс опитати знайомих та друзів, збирати інформацію в соціальних мережах або навіть організувати невелику дослідницьку роботу - залежно від масштабів справа, яка планується запустити. Саме неврахування потенційними рисками й погубило багато знову відкритих фірм.
Аналізуючи всі зібрані дані, можна приступати до конкретики - обчислити необхідні вкладення, визначатися з кінцевою ціною на продукт, прогнозувати час, за який справа вийде на самостійність і принесе першу дохід.
Позиціювання та конкуренція
Аналізуючи вигідні ніші для бізнесу, не варто перейматись виключно обсягом попиту на дану послугу або товар. Навіть при великому інтересі, який проявляє клієнти, можна досягти успіху з-за некоректної подачі.
Успіх бізнес-ідей багато в чому забезпечують такі фактори:
Правильне позиціювання;
Рекламний посил;
Здатність виділятися на фоні конкурентів.
На що буде робитися акценти при позиціювання та розробці рекламного посилу, безпосередньо залежить від видів пропонованих послуг.
Актуальні й прибуткові ніші для бізнесу
Список перспективних ніш для бізнесу за останні 10 років істотно оновлений. Виріс попит на ремонт старих виробів, виготовлення товарів власними руками, вирощування овочів і фруктів на фермерських господарствах. Появилися нові модні віяння та тенденції, що вимагають особливого сервісу.
№1. Ремонт меблів та техніки. Попит виник после різкого стрибання цін на нову високотехнологічну продукцію.
Плюси:
Високий попит, часто перевищує пропозицію;
Мінімальні витрати на рекламу.
Мінуси:
Вузька спеціалізація видів ремонту;
Часті проблеми з запасними частинами, що дає інколи занадто високі ціни та відтоку клієнтів.
№2. Кава на винос. Це кав'ярня з мінімальною торговельною площадкою, торгуючи ми кави та іншими напоями, які можна унести з собою. Можуть також пропонувати бутерброди та невеликі закуски.
Плюси: невеликі витрати на відкриття, оренда й оплату робіт персоналу.
Мінуси: асортимент в таких умовах складно різноманітити, що заважає утримувати постійних клієнтів і отримувати нові.
№3. Відкриття онлайн-школи або онлайн-курсів.
Плюси:
одночасне охоплення великої аудиторії - можливість навчати значну кількість людей без великих вкладень;
Економія коштів і часу викладача та учня.
Мінуси:
Необхідна висока професійна кваліфікація, при якій можна передавати знання;
Складність з залученням постійної клієнтури;
Необхідність постійних рекламних витрат.
№4. Виготовлення виробів під замовлення. Це можуть бути біжутерія ручної роботи, вироби зі шкіри або нанесення оригінальних друків на одяг.
Плюси: клієнт отримує ексклюзивний товар, виготовлений особисто для нього. Попит на вироби ручної роботи досить висок.
Мінуси: специфічність товару; Можливі високі витрати на рекламу.
№5. Створення сайтів під ключ. Багато фірм і компаній прагнуть створити свій власний сайт, будь то одностороння або сайт з розширеним функціоналом.
Плюси:
Високий попит;
Наявність грошей в даний ніші.
Мінуси: необхідна висока кваліфікація у веб-програмуванні та практичному досвіді.
№6. Створення профільного програмного забезпечення для компаній. У багатьох фірм виникає потреба у створенні програмного забезпечення, розрахованого саме за їх специфікою та робочими потребами.
Плюси:
Високий попит;
Низька конкуренція на ринку;
Наявність грошей в даний ніші.
Мінуси:
Необхідна висока кваліфікація в програмуванні;
Складності з плануванням доходу, оскільки замовлення відрізняються за рівнями складності та часу на їх виконання.
№7. Перукарський для чоловіків - виникли як дані мода останнього десятиліття на стильні та складні в виконанні чоловічого взуття.
Плюси:
Ідея знаходиться на піке інтересу;
Низька конкуренція;
Хороша окупаємось.
Мінуси:
Попит ідеї може падати відразу після того, як модні віяння поступлять на зниження;
Знайти кваліфікованого та досвідченого чоловічого майстра не так просто, виникає потреба в кадрах, без яких діло не буде успішним.
№8. Надання послуг салону красоти (у себе) вдома у майстра або у клієнта.
Плюси:
Відсутність затрат на зміст приміщень;
Економія часу клієнта.
Мінуси: висока конкуренція на ринку даних послуг.
№9. Організація внутрішнього туризму. Подорожі в межах своєї країни стають альтернативою для тих, хто не може дозволити собі виїхати за кордон. В країнах СНГ за останні роки також підвищився інтерес до національного надбання.
Плюси:
Порівняно невеликі витрати на організацію поїздок;
Хороша інформованість про реалії відпочинку в країні обумовлює низькі ризики.
Мінуси:
Необхідність рекламних витрат і зусиль для залучення туристів до тих місць, які не були до цього популярні;
Оборот коштів істотно менше в порівнянні з іноземним туризмом, що впливає на загальні прибутки.
№10. Організація квестов. Цю нішу можна віднести в категорію бізнесу на розвагах. Це можуть бути різні "кімнати страху" або квіти, засновані на певній детективній легенді.
Плюси: попит даної ідеї серед молоді.
Мінуси: нестабільних приток клієнтів.
№11. Вирощування та продаж екологічно чистої сільськогосподарської продукції в приватному порядку. Становиться все більш актуальним при розповсюдженні на ринку продуктів, вирощених за допомогою добрив.
Плюси: високий попит на натуральну продукцію.
Мінус:
Долгий вихід на самоокуповування;
Необхідність високих початкових витрат на виробництво;
Велика кількість ризиків у плані кількості виїмки та його збереження.
№12. Створення Youtube каналу. Останнім часом аудиторія відомих YouTube-блогерів стрімко росте і за своїм розміром здатна конкурувати не тільки з відомими телезірками, але і навіть телеканалами.
Плюси:
Велика популярність youtube-блогерів у молоді;
Високий заробіток на пряму рекламу та рекламу Google AdSense;
Перспектива популярності на центральних телеканалах країни.
Мінус:
Якісний контент коштує дорого;
Регулярність контенту для утримання аудиторії;
Талант, здатність, харизма.
За матеріалом
Коментарі
Дописати коментар