ПАМ’ЯТКА УЧАСНИКА БІЗНЕС-ШКОЛИ (ІНКУБАТОРА) та ПАМ’ЯТКА ПЕРЕМОЖЦЯ БІЗНЕС- ШКОЛИ (ІНКУБАТОРУ)


 ПАМ’ЯТКА УЧАСНИКА БІЗНЕС- ШКОЛИ (ІНКУБАТОРА)
Умови участі у проекті, які будуть узгоджені та підписані з учасниками:

До захисту випускного проекту допускається учасник, який виконав у встановлений термін усі *умови, а саме:
-              кількість відвідувань занять протягом  курсу не менше ніж 70%;
-              до 12.00, 17.10.2017 учасник повинен надати елементи власного бізнес-проекту: **бізнес-канву, фінансове обґрунтування витрат грантових та власних коштів та ***презентацію.
*Учасник, який не виконав вищезазначені умови, не допускається до захисту проекту і, відповідно, позбавляється права на отримання гранту;
**бізнес-канва та фінансове обґрунтування повинні бути надані в електронному виді у форматі Prizvysche_kanva.docx/doc та Prizvysche_fplan.xlsx/xls відповідно. Файли потрібно надіслати на електронну пошту coworking.caritas@gmail.com;
***презентація повинна бути надана в електронному виді у форматі Prizvysche.pptx/ppt (або  Prizvysche.pdf), бути інформативною, але не перевантаженою текстом.

Умови допуску до захисту та захист проектів:
-              предпітчінг  відбудеться 17.10.2017 з 18:00 до 21:00 та 18.07.2017 з 19:00 до 21:00;
-              на предпітчінг проекту учасник повинен мати презентацію та доповідь. Регламент виступу 5-7 хвилин;
-              бізнес-проекти оцінює комісія за бальною системою за *критеріями;
-              після захисту всі учасники будуть розподілені за рейтингом, найкращі учасників отримають **грантову допомогу для розвитку бізнесу розміром до 33 тисяч грн;
*критерії оцінювання проектів:
-              оцінка проекту, бізнес-плану (обґрунтування і реалістичність; врахування можливих ризиків; обґрунтування запиту на грант);
-              перевага надається проектам з вагомою соціальною складовою підприємства;
-              особистий внесок учасника (наприклад, власні фінансові вкладення, рівень опрацювання аналізу ринку / ціни, конкуренти, партнери і т.п.);
-              рівень екологічності проекту / його соціальна складова;
-              можливість та строки для початку діяльності з моменту отримання гранту;
-              строки окупності бізнесу;
-              конкурентність і життєздатність бізнес-проекту;
-              здатність до розширення / маштабованість бізнес-проекту.
**грантова допомога надається тільки на обладнання, меблі, інструменти, комп’ютерну та оргтехніку та інші основні фонди (не надається на оренду, заробітну платню, закупівлю товарів під продаж, витратні матеріали та під ремонт).

ЗАЯВКУ НА БІЗНЕС-ІНКУБАТОР МОЖИТЕ ПОДАТИ ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ПОСИЛАННЯМ


ПАМ’ЯТКА ПЕРЕМОЖЦЯ БІЗНЕС- ШКОЛИ (ІНКУБАТОРУ)
Умови отримання грантів:
У заявці на грант повинна бути вказана сума до 33000 грн, яка включає в себе: податок на перерахування коштів (ВПО – 0%, місцеві – 5%) на рахунок переможця та податок на оплату рахунків на закупівлю основних засобів, якщо він є на момент захисту. Інакше переможець самостійно несе всі податкові витрати, що виникають у зв'язку з отриманням гранту.

Для отримання гранту переможці бізнес-інкубатору повинні виконати наступні кроки:
-              підписати договір з грантодавцем на отримання благодійної допомоги;
-              бажано зареєструватись як суб'єкта господарювання (фізичної особи-підприємця);
-              відкрити рахунок та надати довідку про відкриття рахунку;
-              надати інформацію для закупівлі обладнання: документи постачальника та рахунки-фактури на придбання основних фондів;
Своєю чергою співробітники проекту Besic Needs від БФ «Карітас Донецьк» перевіряють актуальність ціни.
Якщо зауважень від спеціалістів БФ «Карітас Донецьк» не буде, буде здійснено перерахування коштів на рахунок переможця.
-              надати оригінали накладних на отримання основних засобів після їх оплати (протягом тижня);
-              Постійно підтверджувати бізнес-активність власної справи;
-              Сприяти здійсненню моніторингової діяльності співробітникам проекту «Besic Needs» від БФ «Карітас Україна»;
Невиконання будь якого з перелічених пунктів веде до позбавлення переможця права на отримання гранту, а його місце займає наступний учасник у рейтингу.

Грантова допомога надається тільки на закупівлю основних фондів: обладнання, меблів, інструментів, комп’ютерну та оргтехніку, інші основні фонди (не надається на оренду, закупівлю товарів, витратні матеріали, заробітну плату та під ремонт).


ВСІ учасники бізнес-інкубатору, у разі відкриття власної справи, мають можливість безкоштовно отримувати допомогу, в якості консультативних послуг від експертів БФ «Карітас Донецьк» впродовж всієї дії проекту «Besic Needs»


ЗАЯВКУ НА БІЗНЕС-ГРАНД МОЖИТЕ ПОДАТИ ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ПОСИЛАННЯМ

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Петриківка, ярмарка, толока, гомін

Шаурма по Донбасски

Бажаєте подаруночок?